06 15 45 07 98 whatsapp info@wandaspaak.nl

Lekker slapen

Is een van de volgende situaties voor jou herkenbaar?

Je kind heeft moeite met in slaap vallen

Je kind doet alleen maar korte slaapjes

Je kind wordt ‘s nachts vaak wakker

Je kind is heel onrustig en/of huilt veel

Je kind kan alleen in slaap vallen met jou hulp

Je kind wil niet in zijn eigen bed slapen

En wil je graag:

Meer rust in huis

Minder onrust bij je kind

Betere nachten

Niet meer constant hulp hoeven bieden bij het slapen

Met een slaapconsult help ik jou aan de benodigde informatie en stappen om aan de slag te gaan met het slapen van je kind

De verschillende pakketten

Wie ben ik

Als moeder van drie jongens heb ik het nodige meegemaakt op het gebied van slapen. Elke avond uren naast het bed zitten. Dagen die om 3 uur ‘s nachts beginnen. Veel onrust door reflux en koemelkallergie. Ik weet hoe het is om op je tandvlees te lopen. Met je handen in het haar te zitten en niet meer te weten wat je nu nog kunt doen om je kindje te laten slapen. Het consultatiebureau heeft me geadviseerd om onze zoon te laten huilen en af en toe even naar hem toe te gaan. Dit voelde absoluut niet goed. Ik ben heel blij dat ik jou kan helpen met het slapen van jouw kindje zonder dat je hem/haar hoeft te laten huilen. Ik werk volgens de droomritmemethode. Dit is een holistische manier van kijken naar slaap. Naast het slapen op zich kijk ik ook naar de verschillende factoren die slapen in de weg kunnen zitten. Zoals bijvoorbeeld reflux, oververmoeidheid en de slaapomgeving. Én omdat ik ook prikkelcoach ben, kijk ik ook naar signalen van overprikkeling.

Ervaringen van andere moeders

Heel fijn om altijd een vraag te kunnen stellen of even te kunnen overleggen hoe het gaat en wat te doen. Wanda wist me het vertrouwen te geven dat we het goed doen en dat het goed zou komen. En ze heeft gelijk gehad. Ons zoontje viel nooit zelf in slaap en sliep bijna elke nacht bij ons in bed. Nu valt hij ‘s Avonds vrij makkelijk in slaap in zijn eigen bedje en wordt enkel wakker voor een voeding. Daarna gaat hij weer lekker verder slapen.

Mama van Liam, 17 maanden

Ik liep op mijn tandvlees en was zo wanhopig dat ik op het punt stond om mijn dochter te “helpen” met slapen door haar te laten huilen. Dat was het advies van het CB, maar voelde niet goed. Ik wist echter niet meer wat te doen en was echt op. Toen kwam ik Wanda tegen en besloot dat dit het laatste was om te proberen voordat ik het advies van het CB zou volgen. Want dit hield ik niet meer vol. Dit had ik eerder moeten doen. Ik wou dat ik veel eerder had geweten van deze methode. Wat fijn dat ik Sophie heb kunnen helpen met slapen zonder haar te laten huilen. Niet alleen Sophie, maar ook ik zit een stuk beter in mijn vel. Ik kan weer genieten van mijn dochter en heb weer energie om leuke dingen te doen.

Mama van Karlijn, 13 maanden

Ik wist niet dat oververmoeidheid zo’n invloed had op het slapen. Al binnen een paar dagen was er veel meer rust bij Johan. We zijn er nog niet, maar het gaat al zoveel beter dan het ging.

Mama van Johan, 6 maanden

Ik heb heel lang getwijfeld of ik hulp moest inschakelen voor Simon. De ene dag sliep hij prima, de andere dag was het muizen. Wanda wist de oorzaak te achterhalen en heeft hele duidelijke adviezen gegeven waardoor we nu precies weten wat we moeten doen om het slapen goed te laten gaan.

Mama van Simon, 19 maanden

Werkwijze

De eerste belangrijke stap heb je al gezet. Je bent je ervan bewust dat het tijd is om hulp in te schakelen bij het slapen. Je bent klaar met het aanmodderen en de uitzichtloze situatie. Je bent klaar om aan de slag te gaan en je kind te helpen met lekker slapen en daarmee gun je ook jezelf weer rust.

Maar deze stap heb je dan wel gezet, je bent er nog niet. Om echt met het slapen aan de slag te kunnen zijn er nog een aantal stappen nodig.

Stap 1: Consult kiezen
Je kiest welk consutl het beste bij jouw situatie past. Vind je het lastig om te kiezen? Je mag altijd een (gratis) kennismakingsgesprek aanvragen om samen te kijken welk consult het beste aansluit bij jouw situatie.

Stap 2: Intakeformulier invullen
Nadat jij je keuze hebt gemaakt en het consult hebt geboekt en betaald, ontvang je van mij een intakeformulier in je mailbox. Deze vul je zo uitgebreid mogelijk in en stuur je via de mail aan mij terug. Samen met het intakeformulier ontvang je een link naar mijn agenda om een datum te prikken waarop je het intakeformulier terug stuurt.

Stap 3: Wachten 😉 
Maar gelukkig niet zo lang. Maximaal twee dagen na het ontvangen van het intakeformulier ontvang je van mij het droomplan. Je ontvangt direct een voorstel van mij om het plan te bespreken. Lukt dit niet, dan kun je in mijn agenda gemakkelijk een ander moment plannen.

Stap 4: Aan de slag
Nadat we het droomplan hebben besproken is het aan jou. Door enkel te lezen verandert er natuurlijk niks. Je moet nu aan de slag. Aan de hand van het stappenplan weet je precies wat je te doen staat.

Stap 5: Coaching
Heb je gekozen voor het premium consult? Dan maken we afspraken over de bijbehorende coaching. Heb je gekozen voor het basis consult en heb je spijt dat je geen coaching erbij hebt geboekt, dan kun je dit bij het bespreken van het droomplan aangeven en het er alsnog bij boeken.

Heb je nog een vraag? Of ben je klaar om aan de slag te gaan met slaap? Vul onderstaand formulier in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op (op werkdagen binnen 24 uur).

Onderwerp

7 + 5 =